Тренінг «Як правильно розуміти та використовувати результати соціологічних опитувань»

Фонд «Демократичні ініціативи» ім. Ілька Кучеріва  проведе у семи містах тренінги для журналістів «Як правильно розуміти та використовувати результати соціологічних опитувань».

Тренінг триватиме 6 годин. Під час нього учасники напишуть прес-релізи за даними опитувань та розглянуть такі питання:

1. Що таке соціологічні опитування і як їх проводять?
2.  Що можуть і що не можуть  дати соціологічні опитування?
3. Це чарівне слово «вибірка»: чи доходять соціологи до сіл?
4. Що впливає на дані соціологів? Як не стати жертвою маніпуляцій?
5. 10 запитань, які журналіст повинен поставити соціологу.
6. Як правильно скласти анкету?
7. Типові помилки при інтерпретації соціологічних даних.

Усі учасники отримають посібник «Як розуміти та використовувати  дані соціологічних опитувань».

Тренери: Ірина Бекешкіна, директор Фонду «Демократичні ініціативи» ім. Ілька Кучеріва та Олена Злобіна – завідувачка відділу соціальної психології Інститут соціології НАН України.

Заняття будуть проведені у семи містах (дати можуть бути змінені):
Дніпропетровськ – 30 серпня
Харків – 5 вересня
Донецьк – 6 вересня
Вінниця – 14 вересня
Київ – 21 вересня
Чернівці – 24 вересня
Львів – 26 вересня

Заявки на участь надсилати на e-mail: dif@dif.org.ua. Кількість учасників обмежена (по 15 журналістів в кожній групі), перевага надаватиметься тим, хто займається висвітленням виборчої кампанії (у цьому разі просимо надіслати публікації чи посилання на них) та тим, хто раніше зареєструється.

Реєстрація закінчується не пізніше 10 днів до початку кожного з занять.

Print Friendly, PDF & Email

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *