Watcher запустив проект «Українська політика: вибір соціальних мереж»

Стартував проект «Українська політика: вибір соціальних мереж», мета якого – продемонструвати рівень підтримки політичних партій в соціальних мережах.

Кожен користувач мережі може проголосувати за одну з шести партій, які за даними останніх соціологічних опитувань долають прохідний бар’єр до парламенту або близькі до цього: Партія регіонів, Об’єднана опозиція, УДАР, Комуністична партія, «Свобода» та «Україна – Вперед!». Можна віддати лише один голос і лише за одну партію.

«Ми усвідомлюємо, що цей вибір буде суттєво відрізнятись від реального вибору, який багато в чому забезпечується людьми похилого віку, левова частка яких не користується всілякими інтернетами. Але за кілька років, зважаючи на постійне зростання рівня проникнення інтернету, вибір соціальних мереж уже не так різнитиметься від реального вибору. Частка «телевізійного електорату» буде зменшуватись, і «інтернетного зростати», –  зазначають автори проекту.

На питання «Виборів на ЗМІ» про те, чи зможуть соціальні мережі стати потужним інструментом впливу на виборців, керівник проекту «Watcher» Максим Саваневський відповів:

«Соціальні мережі не можуть вплинути на користувачів, якщо у них немає вже сформованого ставлення до тих чи інших політичних сил. Це означає, що соцмережі не стануть  інструментом, який схилить людину голосувати або не голосувати за когось. Але вони можуть виконати іншу функцію – мобілізувати прихильників партії і спонукати їх прийти на вибори, а не відсидітися вдома. Це теж важливо».

За словами Саваневського, наскільки ефективною буде робота політиків з соціальними мережами і наскільки грамотно вони використають їх потенціал, стане зрозуміло вже восени.

«Зараз інтернет-спільнота переважно негативно налаштована щодо партії влади. Проте, вона поки не стала на бік опозиції. Якщо опозиція правильно працюватиме з соцмережами, то за два місяці зможе зробити так, аби інтернет був за них, а не просто проти влади. Це одне з ключових завдань, яке вона має поставити перед своїми спеціалістами по роботі з соцмедіа». 

Print Friendly, PDF & Email
Коментарі

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *