Суд визнав протиправними дії трьох закарпатських газет

Новини — 11 вересня 2012

Свалявський, Воловецький та Перечинський суди визнали дії видань «Вісті Свалявщини», «Голос Верховини» та «Народне слово» протиправними відносно кандидата в народні депутати України, – пише ОПОРА

Причиною цьому стала відмова їхніх редакцій укласти договір для надання друкованої площі для проведення передвиборчої агітації кандидата за одномандатним виборчим округом №70 Олександру Кеменяшу.

Свою відмову видання мотивували тим, що ними вже укладені договори на рекламу з іншою політичною партією та іншим кандидатом-мажоритарником. Зокрема, у відповіді від воловецької районної газети «Голос Верховини» чітко зазначено, що ними вже укладено договір на рекламу з політичною силою Партія регіонів та кандидатом від цієї ж партії за округом №70 – Михайлом Ланьом.

У своїх постановах суд задовольнив позов кандидата та зобов’язав редакції газет негайно надати друковану площу на договірній основі Олександру Кеменяшу. Натомість видання подали апеляцію до Львівського апеляційного адміністративного суду, тому наразі постанови першої інстанції законної сили не набули.

Представник кандидата в депутата пообіцяв надіслати «Виборам та ЗМІ» рішення судів та документи, які підтверджують відмову видань співпрацювати з кандидатом в депутати. Матеріали буде викладено на сайті відразу по їх отриманні.

Фото - press-centre.com.ua

Print Friendly

По темі

Поділитись

About Author

lera.lauda