Районним газетам Черкащини заборонили публікувати агітацію опозиції?

Новини — 24 вересня 2012

Керівництво районів Черкаської області заборонило районним газетам розміщувати політичну агітацію від опозиційних кандидатів, – повідомляє ІМІ з посиланням на інтернет-видання «Про Головне».

Як пише ресурс, редакції отримала «темники» із чітким переліком кандидатів, агітацію яких можна і треба публікувати – офіційні і неофіційні висуванці Партії регіонів, а також кандидати від партії Наталії Королевської. Всі ж інші кандидати і політичні сили, які не входять до переліку, а це всі решта не провладних учасників виборів, скористатись медіа-ресурсом районних газет не можуть.

Крім того, зазначає видання, у свою чергу редактори районних газет просять опозицію подавати на них до суду, щоб примусити розміщувати їх політичну рекламу. Бо лише рішення суду дасть їм змогу працювати в рамках закону, розміщувати політичну рекламу інших кандидатів у депутати і заробляти на цьому кошти.

«Вибори та ЗМІ» зв’язалися з редакцією інтернет-видання «Про головне», аби уточнити, звідки воно отримало таку інформацію (у тексті посилання на конкретні особи або відповідні документи відсутнє). Нам повідомили, що жодних документальних підтверджень видання не має, а інформацію журналіст отримав від знайомих редакторів районних газет, які зі зрозумілих причин називатися не бажають.

Нагадуємо, що нещодавно Чорнобаївська та чигиринська районні газети – «Світлий Шлях»  і «Чигиринські вісті», відмовлялися публікувати агітацію кандидата-самовисуванця Петра Душейка. А в серпні Об’єднана опозиція повідомляла про відмову все тих же «Чигиринських вістей» розміщувати їх агітаційні матеріали. Тоді ж редакція іншої черкаської районної газети «Жашківщина» відмовила у наданні друкованої площі під оголошення ще одному опозиційному кандидату.

Подібна ситуація виникла також на Закарпатті. Там три районні газети відмовилися публікувати рекламу опозиції, мотивуючи це тим, що усю друковану площу під рекламу вже викупила Партія регіонів. Опозиція подала на видання до суду і їх дії визнали протиправними.

Один з редакторів закарпатської газети «Народне слово» в  офіційній відмові опозиційному кандидату пояснив, що «така ситуація фактично у кожному районі, де місцеві видання мають трьох співзасновників – районну раду, районну державну адміністрацію та колектив редакції, які відповідно до Статуту визначають редакційну політику, оскільки на висвітлення своєї  діяльності виділяють дотацію. На даний час вищим керівним органом редакції газети «Народне слово» являється рада співзасновників. Дольова участь редакції у статутному фонді становить всього 33,3 відсотки».

Print Friendly

По темі

Поділитись

About Author

lera.lauda