ICTV та «Інтер» замовили екзит-пол у TNS і SOCIS

Планується опитати 20 тис. респондентів на 610 дільницях.

Компанія TNS Ukraine і Центр соціальних і маркетингових досліджень SOCIS проводитимуть спільний екзит-пол на замовлення двох телеканалів – ICTV та «Інтера». Про це йдеться в повідомленні TNS Ukraine.

Метою дослідження є отримання оперативної інформації про хід голосування та результати виборів до Верховної Ради України. Для проведення екзит-полу створюється консорціум з двох компаній-дослідників – TNS і SOCIS. Координацію дослідження здійснює доктор соціологічних наук Микола Чурилов.

Вибірка – національна репрезентативна, за територіальними виборчими округами та за типом населених пунктів. Всього планується опитати 20 тис. респондентів на 610 дільницях. В анкеті всього буде п’ять запитань:

  • за яку партію голосували;
  • за представника яких партій чи самовисуванця голосували за мажоритарними списками;
  • коли ви прийняли остаточне рішення так голосувати;
  • вік;
  • стать;
  • освіта.

Компанії представлять дані екзит-полу на ICTV та «Інтері» в день виборів.

«Телекритика. ЗМІ і вибори» очікує на інформацію «Савік Шустер студії» щодо її екзит-полу.

Фото – obozrevatel.com

Print Friendly, PDF & Email
Коментарі

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *