Лідери тижня за часткою виборчого контенту: TВi (46%) та Перший національний (40%)

Найактивніше 8-14 жовтня на загальнонаціональному телебаченні представлена Партія регіонів – 43,3%  від загальної кількості політичної інформації. На другому місці  Об’єднана опозиція – 13,8%, – йдеться у черговому звіті за результатами тижневого моніторингу ЗМІ, проведеного асоціацією «Спільний простір» та Комітетом «Рівність можливостей».

Найпасивніше висвітлювалася діяльність партії «Україна-Вперед!» (2,8%) та КПУ (4,2%). Збільшився порівняно з попередніми тижнями відсоток представлення УДАР (6,4%) та «Свободи» (8,8%).

Найгучніші політичні події, представлені на телебаченні минулого тижня: переговори між Об’єднаною опозицією та партією УДАР про узгоджених кандидатів в округах; марш у Києві до 70-ї річниці створення УПА, організований  партією «Свобода»; прийняття закону про біометричні паспорти регіонала Василя Грицака, якому нібито підконтрольне підприємство із виготовлення паспортів ЄДАПС.

Партія регіонів продовжує вести виборчу кампанію через діяльність уряду та президента. У цій загальній кількості інформації про Партію регіонів 21,6% – це суто партійна діяльність. І близько 40% – діяльність урядовців-регіоналів. Частка інформації про президента, який теж агітує за партію влади, на телебаченні становила трохи більше 11% від загальної кількості  про ПР. Офіційно канали жодного разу не представляли Віктора Януковича як члена партії, але в сюжетах простежується прихована агітація та озвучування програмних тез партії.

Лідери за часткою виборчого контенту відносно загального: TВi (46%), Перший національний (40%) 5 канал (36%). Характерно, що на Першому національному що ближче до виборів, то збільшується частка виборчого контенту.

Частка виборчого контенту від загального контенту новин у телепрограмах

 Телеканал 8 – 14 жовтня 1 – 7 жовтня 24-30 вересня
Новий канал 33,5% 44% 18%
«ТВі» 46% 35% 32%
Перший національний 40% 34% 25%
ICTV 29% 30% 22%
СТБ 15% 27% 12%
ТРК «Україна» 28% 23% 19%
Інтер 15% 17% 16%
5 канал 36% 17% 28%
«1+1» 8,4% 9% 10%

Частота і тональність представлення політичних партій на Першому національному телеканалі, 8–14 жовтня

Частота і тональність представлення політичних партій на каналі «1+1»,  8-14 жовтня

Частота і тональність представлення політичних партій на телеканалі ICTV, 8–14 жовтня

Частота і тональність представлення політичних партій на ТРК «Україна», 8–14 жовтня

З більш детальним звітом за результатами моніторингу можна ознайомитися на сайті проекту.

Результати моніторингу Комітету «Рівність можливостей» ЗМІ за 1-7 жовтня.

Нагадуємо, що моніторинг ЗМІ на предмет висвітлення виборчих перегонів проводять також Держкомтелерадіо та Академія української преси.

Print Friendly, PDF & Email

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *