Державні ТРК заробили на політичній рекламі та агітації понад 92 мільйони гривень

Новини — 28 листопада 2012

В ефірах державних теле- і радіокомпаній політична реклама транслювалася протягом 3000 годин.

Про це повідомили на засіданні колегії Держкомтелерадіо, під час якого підбивалися підсумки інформаційного забезпечення державними телерадіоорганізаціями  передвиборчої кампанії 2012 року, – йдеться у прес-релізі.

Як зазначили члени колегії, державні ТРК  загалом змогли забезпечити рівний доступ учасників виборчого процесу до теле- і радіоефіру. Близько 2 тисяч годин на телебаченні, понад 1100 годин на радіо були присвячені висвітленню передвиборчих програм та політичній рекламі в ефірах державних мовників.

Всього були оприлюднені передвиборчі програми 21 політичної партії та 2092 кандидатів у народні депутати від мажоритарних округів.

Загальна сума отриманих коштів за угодами з ЦВК та за угодами з суб’єктами виборчого процесу складає 92,6 млн. грн. Усі вони, за рекомендацією колегії, будуть використані на реалізацію заходів з підвищення якості роботи ДТРО: технічне переоснащення, впровадження високоефективних енергозберігаючих технологій тощо.

Разом з тим, вибори-2012 виявили прогалини, які має чинний виборчий закон. Це, зокрема, відсутність чіткого єдиного підходу до визначення вартості ефіру державних компаній при висвітленні політичної агітації. З одного боку, законом визначена певна формула, з іншого – ЦВК виходить з фактично виділених бюджетних коштів на ці цілі. Також у деяких областях неможливо було виконати норму про так звані «20 хвилин тиші» між виступами кандидатів між 19.00 та 22.00 через надто велику кількість зареєстрованих кандидатів.

Колегія доручила відповідним структурним підрозділам Комітету підготувати свої пропозиції змін до чинного законодавства стосовно порядку використання ЗМІ для проведення передвиборчої агітації.

Також на засіданні повідомили, що фактів порушень  виборчого законодавства з боку  державних телерадіоорганізацій не було. Цей висновок підтвердив і моніторинг  Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення.

За даними Державної судової адміністрації, з 156 адміністративних справ, що були порушені місцевими судами  за позовами до ЗМІ, державні телерадіоорганізації фігурували в якості відповідачів лише в шести справах. Усі судові рішення прийнято на  користь ДТРО.

Фото - ostrov.ucoz.net

Print Friendly

По темі

Поділитись

About Author

lera.lauda