Виборчі марафони на «1+1» та «Інтері» здобули найвищі показники

 25 травня найвищі показники мали  виборчі марафони на телеканалах «1+1» та «Інтер». Такі дані «Телекритика» отримала в Індустріальному телевізійному комітеті (ІТК).

 «1+1» та «Інтер» стали лідерами слоту 20.00-00.00 з-поміж решти телеканалів, які транслювали виборчі марафони.

Проект «1+1» «ТСН. Вибори 2014» здобув найвищі цифри за аудиторією 18-54, де взяв  рейтинг 3,93%, частку 13,13% за вибіркою «Вся Україна» та рейтинг 3,48%, частку 11,52% за  «50 тис.+».

 Виборчий марафон «Інтера» «Подробиці тижня. Вибори 2014» лідирував за аудиторією 18+, де мав  рейтинг 4,56%, частку 13,35% за «Всією Україною» та  рейтинг 4,34%, частку 12,29% за «50 тис.+».

 Найнижчі показники за основними аудиторіями мав телемарафон на телеканалі «Україна».

 Однак за вибіркою «50 тисяч+»» за аудиторією 18+ та 18-54 лідером слоту 25 травня став СТБ, який  транслював у цей час програми «Битва екстрасенсів», «Один за всіх» та художній фільм «Наречена мого друга».

 Показники слоту 20.00-00.00 25 травня за аудиторіями каналів

 

 

Показники слоту 20.00-00.00 25 травня за аудиторією 4+

 

 Дані дослідження телевізійної аудиторії належать ІТК, надані ІТК. Розрахунок показників здійснено для населення віком 18+, 15-54, 4+, вибірки «Вся Україна», «50 тис.+». Дані відображено за показниками рейтингу та частки. Детальніше про показники читайте в глосарії ІТК.

Print Friendly, PDF & Email

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *