Телеканал «24», «Люкс ФМ» і «Радіо 24» оприлюднили розцінки на політичну рекламу

Телеканал новин «24», «Люкс ФМ» і «Радіо 24» оприлюднили розцінки вартості одиниці ефірного часу для розміщення рекламних матеріалів для проведення передвиборчої агітації на дострокові вибори народних депутатів України 26 жовтня 2014 року на політичну рекламу  в газеті «Урядовий кур’єр».

Зокрема, на телеканалі «24» вартість секунди цілодобово у Львові – 28,00 грн; Івано-Франківську, Тернополі, Хмельницькому – 14,00 грн; по всій мережі – 140,00 грн.

На радіо «Люкс ФМ» цілодобово (Львів, Донецьк, Дніпропетровськ, Кривий Ріг, Чернівці, Житомир, Миколаїв, Ужгород, Луцьк, Івано-Франківськ, Тернопіль, Хмельницький, Черкаси, Полтава, Кіровоград, Рівне) вартість секунди від 2,00 до 11,00 грн. У всій мережі – 40,10 грн.

Радіостанція «Радіо 24» цілодобово (Львів, Луцьк, Івано-Франківськ, Тернопіль, Рівне) вартість секунди від 3,00 до 7,00 грн. У всій мережі – 16,00 грн за секунду.

 

Вартість розміщення реклами дається з урахуванням ПДВ.

Нагадаємо, відповідно до закону «Про вибори народних депутатів України» розцінки вартості одиниці друкованої площі та одиниці ефірного часу для проведення передвиборної агітації за рахунок коштів виборчих фондів повинні бути визначені не пізніш як на наступний день після опублікування Указу Президента України про дострокове припинення повноважень Верховної Ради України, тобто 28 серпня. А оприлюднені 29 серпня.

«Вибори і ЗМІ»

Print Friendly, PDF & Email

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *