Томенко закликав політиків не використовувати дітей у передвиборчій рекламі

Голова Комітету з питань свободи слова та інформації, кандидат в народні депутати Микола Томенко звернувся до політиків з проханням не використовувати дітей у своїй передвиборчій рекламі. Про це йдеться на сайті політика.

«Я розумію, що виборча кампанія – це війна, і розумію, коли політики, які ще вчора разом захищали українські та європейські цінності, сьогодні називають один одного “зрадниками”, забувши про своїх ідеологічних опонентів. Я також можу зрозуміти бажання медіа заробити на виборчій кампанії, коли, зокрема, друковані ЗМІ і радіо під егідою новин розміщують політичну джинсу (матеріали, написані передвиборчими штабами). Але не можу зрозуміти морально-етичних принципів тих політиків, які ледь не на централізованому рівні прийняли рішення про те, що всіх своїх кандидатів треба розміщувати на біг-бордах з малими дітьми. Так само не розумію і тих політичних партій, що дітей роблять ледь не ключовими у своїй телевізійній рекламі», – зазначив Микола Томенко.

Він зауважив, що в більшості країнах це – питання, яке не регулюється законом, але є предметом політичної моралі і етики. «У нашій країні, очевидно, використання дітей у політичній рекламі треба було би заборонити законом. До речі, такий законопроект я підготував, але, на жаль, більшість парламенту не підтримала такої моєї ініціативи», – зазначив Томенко.

«Тому сьогодні я як голова Комітету з питань свободи слова та інформації та просто як людина звертаюся до керівників політичних партій, що беруть участь у виборчій кампанії, з проханням: ніхто не забороняє вам боротися за владу, боріться різними способами, але не чіпайте дітей!», – підсумував Микола Томенко.

 «Вибори та ЗМІ»

Фото tomenko.ua

Print Friendly, PDF & Email

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *