Зовнішньої реклами провладних партій західніше від Києва більше, ніж інших

Статті — 13 жовтня 2014

Зовнішньої реклами провладних партій вздовж 100 км дороги від міста Буча Київської області до міста Радомишль на Житомирщині більше, ніж інших. Про це у своєму блозі на «Телекритиці» пише журналіст Світлана Остапа.

За її словами, загалом за 100 кілометрів (переважно це Житомирська траса) нарахували майже 150 біг-бордів. Окрім політичних і комерційних, було й з десяток порожніх рекламних носіїв.

Результати дещо вразили автора:

«Батьківщина» – 48

«Народний фронт» – 38

«Блок Петра Порошенка» – 21

«Громадянська позиція»/«Демальянс» -11

«Сильна Україна»/«Опозиційний блок» – 8

«Радикальна партія Олега Ляшка» – 4

«Справедливість» – 2

«Блок лівих сил» – 2

«Самопоміч» – 2

«Заступ» – 1

і з десяток бордів самовисуванців-мажоритарників.

На 30-кілометровому відрізку дороги від повороту на Макарів до Житомира – взагалі жодної політичної реклами.

Є невелика ділянка дороги в сторону Києва, де з п’яти підряд біг-бордів «Народного фронту» – чотири з Тетяною Чорновол.

«Не пощастило висуванцю “Батьківщини” по округу №91 (Макарівський район) Миколі Швидкому. Всі його біг-борди вздовж траси заляпані фарбою. Особливо шкода в цьому випадку маленьку дівчинку, яку він тримає на руках. Мабуть, це стрес для дитини»,  – пише журналіст.

«Цікаво, чому ж так мало зовнішньої реклами непровладних сил? Не думаю, що їм перешкоджають у її встановленні. Можливо, їх не цікавить електорат, західніше від Києва?», – запитує автор.

«Вибори та ЗМІ»

Print Friendly

Поділитись

About Author

lera.lauda