Львівські журналісти закликали колег-кандидатів у нардепи вести інформкампанію без медіакілерства, медіарейдерства та джинси

Новини — 15 жовтня 2014

Львівська обласна організація НСЖУ звернулася до своїх колег – кандидатів до Верховної Ради України із закликом подати приклад чесної агітації, без використання маніпулятивних та «чорних» технологій. Про це йдеться на сайті НСЖУ.

Вони нагадують, що засоби масової інформації – це інструмент формування довіри і громадської думки. Тому за утвердження цих понять відповідають саме журналісти.

Подаємо текст звернення:

 

Звернення Львівської обласної організації Національної спілки журналістів України до своїх колег-кандидатів до Верховної Ради України

 Шановні колеги!

Україна вкотре готується до виборів. Кожен українець сподівається привести до Парламенту лише проукраїнські політичні сили, щоб забезпечити своїй державі мир, європейський вектор реформ, щоденну стабільність та відчуття гідності.

Сьогодні теле- та радіоефіри переповнені передвиборчою агітацією та найрізноманітнішими обіцянками. Представники різних політичних сил роблять все можливе, аби їх чули, бачили, про них писали. Та все має мати межу. Ефіри повинні бути однаково доступними для всіх кандидатів, незалежно від того, яку політичну силу вони представляють. Чесність та професійність журналістів слід спрямовувати виключно на висвітлення незаангажованої та правдивої інформації, яка несе користь суспільству. Журналісти в жодному разі не повинні бути інструментом у руках політиків, які хочуть прийти до влади за будь-яку ціну.

Пам’ятаймо, що засоби масової інформації – це інструмент формування довіри громадської думки, правильної і максимально чесної позиції. Тому, за утвердження цих понять в суспільстві відповідальні саме журналісти. Тож, подаймо політикам приклад чесної агітації, без використання маніпулятивних та «чорних» технологій. Політика не повинна губити журналіста як фахівця. Журналістська діяльність кандидата і його великі можливості доступу до газет, телепрограм, інтернет-видань, радіо не можуть бути єдиним агітаційним проявом. Адже саме сьогодні суспільство потребує конкретних справ, аніж порожніх висловлювань.

Закликаємо усіх кандидатів – журналістів, політологів, медіа-експертів вести чисту та чесну інформаційну кампанію, без використання «медіакілерства», «медіарейдерства» та «джинсування», аби не понижувати особливий статус та поняття журналістики. Пам’ятайте, про етичний кодекс журналіста та принципи журналістської діяльності, що повинні базуватись виключно на моральних засадах та об’єктивності.

«Вибори та ЗМІ»

Print Friendly

По темі

Поділитись

About Author

lera.lauda