Редакція «Право на владу» відповіла на звинувачення «Опозиційного блоку» – закликала припинити маніпуляції

Новини — 17 жовтня 2014

Редакція політичного ток-шоу «Право на владу» на каналі «1+1» висловила обурення звинуваченнями «Опозиційного блоку» стосовно відсутності представників їхнього блоку в ефірі програми та закликала політиків припинити маніпулювати фактами. Про це йдеться в повідомленні прес-служби каналу «1+1».

За даними прес-служби, редакція програми вже не вперше запрошувала в гості на ефір «Право на владу» лідера «Опозиційного блоку» Юрія Бойка. «Останнього разу він відмовився від участі, нібито через відрядження, яке виявилось недалеким – участь у проекті “Шустер Live”», – заявили на каналі.

На «1+1» повідомили, що до участі у проекті також запрошували другий номер у списку – Олександра Вікула, який теж опинився у відрядженні.

Коментуючи звинувачення в забороні на участь Вадима Рабиновича в програмах «1+1», на каналі заявили: «Редакція ніколи не запрошувала “будь-кого” зі списку партії, та впевнена, що маніпуляція із “забороною” участі пана Рабиновича є наслідком звички політиків використовувати зручні ЗМІ в своїх інтересах».

Редакція «Право на владу» повідомила, що мотивація відмови в участі в програмі Вадиму Рабиновичу зумовлена редакційною політикою програми та рівнем політичної дискусії в студії: «не запрошувати на політичні дебати кандидатів, політичний вектор яких важко визначити через постійну зміну політичних партій».

Нагадаємо, що 16 жовтня прес-служба «Опозиційного блоку» поширила заяву з вимогою «припинити заборону на участь Вадима Рабиновича в програмах телеканалу “Студія 1+1″». За повідомленням партії, Вадиму Рабиновичу регулярно відмовляють в участі в програмах телеканалу «1+1», зокрема, ток-шоу «Право на владу».

«Редакція програми “Право на владу” телеканалу “Студія 1+1″ не вперше звертається з усними запрошеннями на ефір тих політиків з “Опозиційного блоку”, графік яких у день ефіру заповнений іншими подіями: зустрічами з виборцями, регіональними поїздками тощо», – заявили в прес-службі «Опозиційного блоку».

Прес-служба партії неодноразово пропонувала каналу «1+1» можливість запросити Вадима Рабиновича для представлення позиції «Опозиційного блоку», але щоразу отримувала відмову, яку вважає невмотивованою.

Унаслідок цього «Опозиційний блок» не був представлений в ефірі «Права на владу».

Партія висловила протест проти порушення принципу свободи слова, об’єктивності і рівного доступу опозиції до ЗМІ на час виборчої кампанії.

«Вибори та ЗМІ»

Print Friendly

По темі

Поділитись

About Author

lera.lauda