Як боротися з “джинсою?”

Мультимедіа — 18 жовтня 2014

Питання про те, як здолати “джинсу” у ЗМІ деякі експерти вважають риторичним і ставляться до цього зі скепсисом. Частина фахівців вважає, що для цього потрібно штрафувати медіа, які подають замовні матеріали. А політолог Володимир Фесенко каже, що «подолати джинсу можна лише подолавши корупцію, тіньову економіку та тіньову політику». Із ним про те, чи можлива українська журналістика без джинси розмірковують також Кость Бондаренко і Тарас Березовець.

Поняття «джинса» дуже розмите, вважають політтехнологи. Його можна охарактеризувати як проплачені матеріали від політиків, так і стаття-панегірик, розміщена редакторами з найкращих міркувань.

«Мають бути чіткі критерії. Слід вирізняти необ’єктивну замовну інформацію, надруковану під псевдонімом. За це має виноситись попередження власникам ЗМІ та редакторам, а відповідні органи мають ухвалювати дисциплінарні чи фінансові (на мою думку, краще фінансові) застереження», – вважає Тарас Березовець.

У свою чергу, Кость Бондаренко каже, що “прихована реклама, чи, джинса, вона існує практично у всіх країнах. Питання лише в тому, чи цей вида матеріалів домінує над іншими і наскільки вони впливають загалом на журналістику

Більше думок експертів щодо боротьби з джинсою дивіться в опитуванні коерспондента “ВідеоТеКи”.

Фото: ТСН

Print Friendly

По темі

Поділитись

About Author

lera.lauda