На харківський 7 канал подали до суду за сюжет у новинах про одного з кандидатів на виборах

Новини — 22 жовтня 2014

21 жовтня Апеляційний суд Харкова відмовив кандидатам в народні депутати Ігорю Черняку та Інні Чуйко у задоволенні позову щодо призупинення дії ліцензії 7-го каналу на мовлення до дня виборів до парламенту 26 жовтня. Про це повідомляє Інститут масової інформації (ІМІ).

Позивачі подали позови на харківський телеканал через начебто порушення розміщення передвиборчої агітації кандидата у народні депутати Віталія Хомутинника. Кандидати вимагали суд визнати протиправним розміщення сюжету у новинах телеканалу «Харьковские известия» 9 жовтня.

«Це була банальна політична реклама про те, як кандидат в депутати Віталій Хомутинник допомагав провести ремонт житлових будинків та доріг у районі виборчого округу. І ця реклама не була оформлена згідно з законодавством як політична реклама. А також не була проплачена з виборчого фонду кандидата», – заявив Ігор Черняк.

Дзержинський районний суд Харкова визнав дії телеканалу протиправними, але позов про призупинення дії ліцензії на мовлення до 26 жовтня не задовольнив. 21 жовтня Апеляційний суд Харкова відмовив позивачам у повному обсязі. На думку судді, у діях телеканалу немає порушення закону.

ІМІ нагадує, що співвласниками ПАО «Регіональна телемовна компанія “Тоніс-Центр”» у Харкові є міський голова Харкова Геннадій Кернес, його заступник Марина Саламатіна, а також дружина екс-губернатора Харківщини Алла Добкіна.

Нагадаємо, Інститут масової інформації оголосив конкурс «Лови джинсу!» на виявлення прихованої політичної реклами – джинси – у місцевих друкованих та інтернет-виданнях. Конкурс триватиме до парламентських виборів-2014.

 «Вибори та ЗМІ»

Фото versii.if.ua

Print Friendly

По темі

Поділитись

About Author

lera.lauda