Політичну рекламу треба або відміняти, або чітко регламентувати – кандидати в нардепи

Політичну рекламу варто відмінити. Про це сказав кандидат в народні депутати від партії «Громадянська позиція Анатолія Гриценка», лідер партії «Демократичний альянс» Василь Гацько під час телемарафону «Україна завтра» на Першому національному 26 жовтня, відповідаючи на запитання журналіста «Телекритики».

«Ви знаєте, чим відрізняються вибори в Україні від виборів у Франції або Швеції? Своєю вартістю. 80% виборчого бюджету займає оплата медіа. Складається така ситуація: якщо ти маєш більше грошей, то ти маєш більше шансів. І щоб зробити рівні для усіх правила, потрібно врегульовувати питання реклами. Ми виступаємо за повну заборону комерційної політичної реклами на телебаченні, як це зробила Франція. Це тільки один з кроків для того, щоб в Україні зявилася політична конкуренція, яка не ґрунтується на наявності у тебе великих мішків з грошима», – сказав Гацько. За його словами, треба зняти політичні партії з фінансової голки олігархів. У європейських країнах це вирішили через державне фінансування політичних партій. «А у нас сам виборець не фінансує політичні партії, їх фінансують олігархи. І для нас це обходиться дорожче, бо потім вони приходять до парламенту і відшкодовують собі у кілька разів більше», –додав лідер «Демальянсу».

Водночас кандидат в народні депутати від «Блоку Петра Порошенка», керівник «Комітету виборців України» Олександр Черненко зазначив, що політичну рекламу можливо варто не відміняти, а чітко регламентувати. «Щоб це не був ролик, щоб ми не продавали партію чи ідею засобами продажу прального порошку, коли все блимає, діє на емоції, а не на свідомість», – сказав Черненко.

«Вибори та ЗМІ»

Print Friendly, PDF & Email

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *