Державний і президентський – кращі канали за дотриманням стандартів під час виборів

Мультимедіа — 11 листопада 2014
«Перший національний» та «5 канал» 10 листопада отримали відзнаки “Телекритики” «За краще дотримання стандартів у період Парламентських виборів – 2014». Під час вручення медіа експерти озвучили підсумкові дані щодо рівня замовних матеріалів під час виборчої кампанії у ЗМІ, назвали найбільш об’єктивні та найгірші за рейтингом «джинси» медіа та партії. Репортаж «ВідеоТеКи» з церемонії нагородження.

Поза тим, що рівень «джинси» в ЗМІ у період парламентських перегонів нечувано зріс, нинішня кампанія показала певні позитивні тенденції:

«Підсумковий аналіз виборчої кампанії на ТБ показав, що партії та кандидати здатні вигравати перегони не використовуючи замовні матеріали», каже голова правління ГО «Телекритика» Наталя Лигачова.

«Ця виборча кампанія показала, що можна вигравати вибори без «джинси». Принаймні, на масштабному рівні», розказала Наталя Лигачова. «Ми мали приклад партії «Народний фронт» і у значні мірі «Блоку Порошенка», які на центральних телеканалах або не джин сували взагалі, або джин сували дуже мало»

Медіаексперти «Телекритики» визначили серед телеканалів двох безумовних лідерів за рівнем передвиборчої «джинси». Ними виявилися «Інтер» та «Україна».

Рівень замовних матеріалів на регіональних телеканалах був досить високим, каже експерт ГО «Телекритика» Антоніна Мніх. «Якщо найбільше виділяти, хто найбільше «джин сував» з політичних сил на регіональних каналах, то це, однозначно, «опозиційний блок», як у вересні так і в жовтні», говорить експерт.

Під час нагородження шеф-редактор новин “5 каналу” Володимир Мжельський заявив, що за певний гонорар готовий консультувати колег за темою «джинси» і подякував колегам та друзям, які не «не просто не підставляли ніжку під час перегонів, а давали можливість іти впевнено і об’єктивно».

Ведуча «Першого» Ілона Довгань, каже, що до «чистоти» новин на каналі призвела як позиція керівництва, яке від початку декларувало невтручання у редакційну політику, так і самого колективу, який виробляв контент, дотримуючись стандартів.

«Вибори та ЗМІ»

Print Friendly

Поділитись

About Author

lera.lauda