Олександр Дяченко: З прихованою політичною рекламою треба боротися тим, що є

Мультимедіа — 14 листопада 2014

Замість впровадження нових заборон у сфері медіа державі достатньо якісніше виконувати свою функцію, вважає юрист Української асоціації видавців періодичної преси. Не менш важливим у боротьбі з прихованою рекламою є саморегуляція самих медійників.

У бажанні «джинсувати» медійники завжди можуть обійти закони, але видавцям слід задуматись, чи не позначиться нехтування журналістськими стандартами на кількості їхніх читачів:

З прихованою політичною рекламою треба боротися тим, чим є. Велика проблема в експертизі, у визначенні того, що є порушенням, а що ні. Це мають робити галузеві органи – наприклад, Комісія з журналістської етики, якби вона була достатньо розвинена, можливо, міжгалузеве утворення. Медіафахівці одразу бачать, де є порушення, відразу розуміють його суть і їм не треба витрачати купу часу і паперу, як, скажімо, Держспоживзахисту. На Заході є ради і Омбудсмени з преси – вони такі речі одразу виявиляють“, – зазначає Олександр Дяченко.

Він певен: скільки б ми не намагалися впливати на медіа – вибір робить читач. Він або купує, або не купує газету. Якісна робота журналістів – це запорука успішного медіабізнесу, тому видавцям слід задуматись, чи не позначаться “швидкі гроші” зараз на прибутках від накладів в майбутньому.

Print Friendly

По темі

Поділитись

About Author

lera.lauda