«Батьківщина» витратила на вибори 107 млн гривень, а БПП – 97 млн – звіт ЦВК

Новини — 26 листопада 2014

Найбільший виборчий фонд на останніх парламентських виборах був у партії «Батьківщина» – 109,4 млн грн, найменший – у Об’єднання «Самопоміч» – 27,4 млн грн. Про це про це йдеться в аналізі остаточних фінансових звітів про надходження і використання коштів виборчих фондів політичних партій, затверджених постановою ЦВК, повідомляє сайт УНІАН.

Зокрема, виборчий фонд «Батьківщини» склав 109,4 мільйонів гривень, з яких 107,4 мільйони становлять добровільні внески фізичних осіб. Згідно зі звітом, за період з 24 вересня по 29 жовтня партія витратила 96,3 млн грн на оплату ефірного часу на телебаченні, 3,1 млн грн – на радіо, 3,3 млн грн – на виготовлення плакатів, листівок та інших друкованих агітаційних матеріалів.

На другому місці за розміром виборчого фонду – партія «Опозиційний блок», який витратив на передвиборчу кампанію 106,4 мільйони гривень, з них 12,9 мільйонів – добровільні внески. Зокрема, понад 100 мільйонів партія витратила на використання ЗМІ, у тому числі на оплату ефірного часу на телебаченні – 93,2 млн грн, 5,6 млн грн – на радіо, 1,3 млн грн – на публікування агітаційних матеріалів у друкованих ЗМІ.

Виборчий фонд «Блока Петра Порошенка» склав 97,4 мільйонів гривень, це виключно власні кошти партії, йдеться у звіті. Зокрема, витрати на використання ЗМІ: оплата ефірного часу на ТБ – 81,2 млн грн, на радіо – 5,0 млн грн, на виготовлення плакатів, листівок та інших друкованих агітаційних матеріалів – 1,9 млн грн.

У свою чергу, виборчий фонд «Народного фронту” склав 93,6 млн грн, з яких добровільні внески склали 1,3 млн грн. Згідно зі звітом, 76 млн грн партія витратила на рекламу на ТБ та радіо, зокрема, на оплату ефірного часу на телебаченні – 71,7 млн грн, на радіо – 4,3 млн грн, на розміщення агітматеріалів у друкованих ЗМІ – 15,5 тисяч гривень.

Виборчий фонд «Радикальної партії» склав 73,3 мільйона гривень, 3,4 мільйона з яких склали добровільні внески фізичних осіб. З них – на оплату ефірного часу на телебаченні було витрачено 67,4 млн грн, понад 5 млн грн – на радіо, публікування агітаційних матеріалів у друкованих ЗМІ – 31,3 тис., виготовлення плакатів, листівок та інших друкованих агітаційних матеріалів – 0,4 млн грн.

Виборчий фонд Об’єднання «Самопоміч» становив 27,4 млн грн, 3,6 млн грн з яких – добровільні внески. З 29 вересня по 24 жовтня партія витратила на оплату ефірного часу на телебаченні 22,9 млн грн, на радіо – 2,0 млн грн, публікування агітаційних матеріалів у друкованих засобах масової інформації – 514,1 тис. грн, виготовлення листівок, плакатів та інших друкованих агітаційних матеріалів – 0,7 млн грн.

Print Friendly

По темі

Поділитись

About Author

lera.lauda