Нацрада зафіксувала 282 порушення при оприлюдненні соціологічних даних в ефірі телерадіокомпаній

З 13-го вересня по 26-те жовтня 2014-го року Національна рада зафіксувала 282 порушення при оприлюдненні соціологічних даних в ефірах телерадіокомпаній. Про це йдеться у звіті Нацради.

У разі поширення результатів опитування громадської думки, пов’язаного з виборами, ЗМІ зобов’язані зазначати повну назву організації, що проводила опитування, замовників опитування, а також час проведення, територію, яку охоплювало опитування, розмір та спосіб формування соціологічної вибірки опитаних, метод опитування, точне формулювання питання, можлива статистична похибк. Такі норми передбачені у частині першій та другій статті 67 Закону України «Про вибори народних депутатів України».

З телеканалів найчастіше порушував цю норму закону «Інтер» (8 епізодів).

Серед радіокомпаній найчастіше порушниками ставали: ТОВ «ТРК «Радіо Кохання» (49 епізодів), ТОВ «ТРК «НБМ-радіо» (43 епізоди), ТОВ «ТРК «Медіа Маркет» (37 епізодів), ПрАТ «Наше радіо» (37 епізодів), ДП «ТРО «Довіра» (37 епізодів), ТОВ «ТРО «Русское радио – Україна» (30 епізодів).

«Вибори та ЗМІ»

фото – past-centre.ru

Print Friendly, PDF & Email

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *