До 20 жовтня – конкурс Інституту масової інформації «Лови джинсу!»

Інститут масової інформації оголошує конкурс «Лови джинсу!» на виявлення прихованої політичної реклами («джинси») у місцевих друкованих та інтернет-виданнях. Конкурс триватиме до 20 жовтня.

«Джинса» – це прихована політична реклама, яку у ЗМІ маскують так, щоб читачі думали, що це неупереджені журналістські матеріали.

Мета конкурсу –  популяризація ідеї критичної оцінки публікацій в ЗМІ про кандидатів напередодні виборів, та підвищення медіа-грамотності населення.

Конкурс «Лови джинсу!» складатиметься з двох частин:

1) Виявлення джинси у місцевих виданнях. Для участі потрібно надіслати вирізку з газети або скан чи фото публікації (для інтернет-видань – гіперпосилання або скріншот) разом із коротким описом, чому ви вважаєте цей матеріал джинсою. У цій категорії експерти ІМІ визначать трьох переможців, які отримають грошові винагороди.

2) Конкурс статей/блогів про джинсу у місцевих виданнях. Для участі потрібно проаналізувати джинсу у місцевих виданнях та/або ситуацію з цією проблемою у вашому регіоні загалом. Перевагою буде розміщення публікації у місцевому ЗМІ, хоча для участі прийматимуться і статті без публікації, які будуть розміщені на сайті ІМІ. За результатами буде визначено трьох переможців, які отримають високі грошові винагороди.

Матеріали на конкурс треба надсилати на пошту: imi.inform@gmail.com  (тема листа – «Лови джинсу!») або на поштову адресу: Київ, 01004, вул. Велика Васильківська, 32А, офіс 9. Прохання до учасників у листах чітко вказувати ім’я та прізвище, місто та рід занять. Роботи приймаються до 20 жовтня включно.

Конкурс «Лови джинсу» проводиться Інститутом масової інформації уже втретє.

Print Friendly, PDF & Email

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *