Апеляційний суд поновив вихід луганської газети «Наш вибір»

Новини — 15 жовтня 2012

7 жовтня Донецький апеляційний адміністративний суд скасував рішення Ленінського районного суду Луганська щодо припинення виходу газети «Наш вибір» до завершення виборчого процесу, – повідомляє ІМІ.

Про це повідомив голова правління Луганського обласного відділення Комітету виборців України Олексій Свєтіков.

«Донецький апеляційний адміністративний суд відмінив рішення Ленінського районного суду Луганська щодо закриття газети “Наш вибір”. У постанові суд вказав, що стаття про припинення виходу видання до завершення виборчого процесу діє у випадку порушення газетою агітації, а дане соціологічне опитування, яке опублікувала газета, не є агітацією», – розповів Свєтіков.

Позов на газету подав кандидат в депутати по 104 округу, самовисуванець Ігор Бразовський, повідомив Свєтіков.

За даними ІМІ, газета «Наш вибір» була зареєстрована лише у травні 2012 року, співзасновником якої є людина, близька до КПУ.

Нагадаємо, 3 жовтня 2012 року Ленінський суд Луганська заборонив випуск газети «Наш вибір» до закінчення виборчого процесу на підставі повторного порушення ст. 67 Закону України «Про вибори народних депутатів України».

В тексті постанови суду зазначено, що у випуску газети №18 від 16.09.2012 р. були розміщені результати соціологічного опитування на предмет рейтингу політичний партій в 113-му виборчому окрузі. При цьому, як встановив суд, газета вказала територію, на якій проводилося дослідження, розмір вибірки, метод і спосіб опитування, точне формулювання питання. Але не було вказано точну назву організації (наводилася назва «агентство «Соціолаб», а треба було «Громадська організація «Соціолаб»), що проводила опитування, замовник опитування (представник відповідача пояснював, що замовника не було, «Соціолаб» виконав це дослідження за власною ініціативи), можлива статистична помилка.

Суд порахував, що газета «Наш вибір» допустила повторне порушення закону, оскільки тим же Ленінським судом раніше вже приймалися рішення про точно такі ж порушення, допущені у випусках газети від 02.09.2012 р. та від 09.09.2012 р. При цьому суд не взяв до уваги пояснення представника відповідача, що видавець газети про ці позови не знав, оскільки не був повідомлений про них судом.

Фото - kherson.pro

Print Friendly

По темі

Поділитись

About Author

lera.lauda