Українські ЗМІ переплутали назви соціологічних компаній «Рейтинг» та «Рейтинг+»

Новини — 06 жовтня 2014

Соціологічна група «Рейтинг» не має жодного стосунку до соціологічного дослідження, поширеного компанією «Рейтинг+». Результати цього дослідження з неточною назвою опублікували інформаційне агентство  «Українські новини» та низка інтернет-видань. Інформацію спростувала прес-служба групи «Рейтинг».

Результати дослідження стосувалися політичних вподобань українців напередодні виборів та ставлення суспільства щодо вступу до НАТО та ЄС. Згідно з цією інформацією, до парламенту нібито проходять лише дві політичні сили – Блок Петра Порошенка та Радикальна партія Олега Ляшка. Повідомлення опублікували з посиланням на керівника соціологічної компанії «Рейтинг+» Валерія Загороднюка.

Прес-конференція Загороднюка відбулася 3 жовтня в приміщенні інформаційного агентства «Укрінформ». На сторінці заходу зазначено, що директор компанії «Рейтинг+» є також ректором Вищої школи філософії Інституту філософії НАН України. Натомість директором соціологічної групи «Рейтинг» є Олексій Антипович.

Інформагентство «Українські новини» видалило неточне повідомлення. Водночас у низці інтернет-видань досі вказано помилкове джерело дослідження – «Рейтинг» замість «Рейтинг+». Із помилкою новина опублікована на сайтах: «День», «ДеПо», «Цензор.Нет», Insider. Інтернет-видання «Українська правда» виправило повідомлення після спростування групи «Рейтинг».

Додаткової інформації щодо соціологічної компанії «Рейтинг+» знайти не вдалося. Її директор Валерій Загороднюк, окрім цього дослідження, на початку лютого 2014 року оприлюднив результати іншого опитування, згідно з яким українці почали більш негативно ставитися до Євромайдану. За даними Загороднюка, кількість «радикально налаштованих громадян» тоді не перевищувала декількох процентів, а більшість виступала за мирне вирішення конфлікту.

Тарас Назарук, «Вибори та ЗМІ»

Фото Валерія Загороднюка ukrinform.ua

Print Friendly

По темі

Поділитись

About Author

lera.lauda